Bedøm artiklen

Går du op i, at din virksomhed løbende bliver bedre til at håndtere kunders forespørgsler, så er du nødt til at få de rette systemer til at kunne arbejde datadrevet. Alternativet er bare at føle sig frem, hvad fx gælder kundeservice. Til visse kontaktcentre er der integrationer, som du kan gøre brug af for at visualisere talrige KPI’er, så du får nemt ved at vide, hvis der er behov for at sætte ind et sted.

Følg afdelingers performance ud fra dine foretrukne parametre

Sådan en integration kunne fx være til Enreach, der gør det muligt let at kunne visualisere data for afdelingers performance, hvad angår parametre, du kerer dig om. Er det en salgsafdeling, der bruger Enreach, kunne det fx være antallet af salg pr. time, du ønsker visualiseret. Eller måske er det mere omsætningen, du synes er vigtig at kunne følge med i. Til kundeservice kan andre parametre følges.

Gør det sjovt for ansatte at konkurrere mod hinanden

Salgs- eller kundesupportansattes produktivitet kan du øge, når du vælger en Enreach-integration til IntraManager Board. Integrationen har et gamification-modul, der gør det sjovt for de ansatte at konkurrere mod hinanden. Systemet kan give ansatte indblik i, hvor godt deres kolleger klarer sig. Med den viden kan de vurdere, om der er behov for at sætte tempoet op eller gøre en ekstra indsats.

Hvordan kommer du godt i gang med en Enreach-integration?

Hvordan introducerer du Enreach-integration i IntraManager Board? Siden såvel ledere som ansatte inden for salg eller kundeservice kan få direkte gavn af systemet, er det klogt at blive hjulpet i gang med integrationen først. Udbydere af Enreach-integrationer kan hjælpe dig godt i gang med at bruge integrationen og oplyse dig om muligheder, som den giver. Så det gælder bare om at tage fat i dem.

Se også:
  Det ønsker årets konfirmander sig i gave

Få det meste ud af data fra Enreach med en Enreach-integration til IntraManager Board.