Bedøm artiklen

Lige meget hvad man sælger, er der nogle ting man skal have i mente når det kommer til stykket. For det første er det vigtigste arbejdspladsen. Det er nemlig dine ansatte, der giver det første indtryk til kunderne, der derefter vurderer om de vil tilbage. Hvis du har utilfredse ansatte kan man også se dette på deres udførsel, som altså i sidste ende vil give det forkerte indtryk og derfor også formindske servicen, fordi de fleste ikke rigtig gider at være der. Derfor skal du være klar over, at have et godt arbejdsmiljø.

Et bedre arbejdsmiljø

Men hvordan får man et bedre arbejdsmiljø? Der er selvfølgelig mange måder at gøre dette på, og dette bliver kun én af de mange få; sociale medier. I en moderne verden kan man næsten ikke undgå, at bruge sociale medier til sit arbejde. Man kunne overveje at lave sociale medier til sin forretning, og derfra lave forskellige sjove konkurrencer for de ansatte, og tone lidt ned for det seriøse arbejde der konstant hænger over hovederne. Sociale medier er også med til at skabe relation mellem de forskellige ansatte, som altså derefter får det bedre med hinanden, når de endelig skal arbejde under samme vagt.

Kontakt til kunderne

Udover at have gode ansatte, skal man også tænke på at kunderne skal kunne huske din forretning. Uden indikation på hvor de er, kommer de aldrig til at huske det, hvis ikke forretningen ligger tæt på hvor de bor. Her kan man jo overveje at købe visitholdere til bord og væg, for at være sikker på at de lige kan snuppe én derfra, og have den i lommen. Her bliver dit firmas navn spredt mere ud, og på den måde vil flere kende til din forrentning. Giver du en god oplevelse første gang, kommer der også flere en anden gang. Altså, første indtryk definerer!

Se også:
  Sikker og miljøvenlig belysning på byggepladser må ikke undervurderes