Bedøm artiklen

Livet er en fest. Det byder på op og nedture, men i løbet af året er der stort set altid noget at fejre. Der er selvfølgelig de forskellige højtider som jul og påske, samt fødselsdage, som oprinder år efter år. Derudover kan året byde på bryllupper, barnedåb, konfirmationer og studenterfester. Fælles for disse begivenheder er, at det er store festlige dage med god planlægning.

 

Hvad der derimod ikke altid får den store opmærksomhed, er livets små festlige øjeblikke. Har du fået nyt job, eller er du blevet forfremmet? Er du kommet ind på drømmeuddannelsen eller netop færdiggjort den? Måske har dig og din kæreste eller ægtefælle en mærkedag at fejre. Nogle gange kan man også have brug for at fejre, at det bare er en dejlig varm sommerdag. Festlige øjeblikke spreder glæde og socialt samvær, som er godt for os alle.

Uventede fejringer

Når det kommer til de mere spontane – og nogle gange meget små fejringer, er det vigtigt altid at være forberedt. Hvis du vil fylde dit liv med mere positivitet og plads til de små fejringer, er det en god idé, at der altid ligger en flaske champagne på køl. Køb en lækker champagne her. Hvis du ikke allerede har champagneglas, er det en rigtig fin investering, der sikrer dig succesfulde små festlige øjeblikke. Du kan jo altid købe billige, men fine champagneglas i IKEA. Champagne går godt med lidt fin chokolade eller jordbær. Chokoladen kan også meget passende stå på ”lager” i dit køleskab.

Se også:
  Den forunderlige verden af Internet of Things

Skjold Burne

Hos Skjold Burne tilbyder de et stort udvalg af forskelig vin og spiritus. Herunder bl.a. champagne fra det franske champagne-distrikt. Fra deres web-shop leverer de indenfor 1-2 dage gratis, hvis du køber for over 500 kr. Du kan også hente varerne i din lokale butik, og du har altid 30 dages fri returret.

 

Forretningen blev startet tilbage i 1928 og er bl.a. kendt for den spanske Monopol vin. Den er også kendt som ”den med tyren”. Skjold Burne forretningerne gjorde det til sin mission at markedsføre og sælge vin, som alle kunne lide og betale. Det fik de stor succes med, og i 70’erne var kæden landsdækkende.