5 (100%) 1 vote

De traditionelle sociale medier, som mange i dag er blevet meget trygge ved at færdes på, er helt sikkert kommet for at blive. Det betyder også, at rigtig mange virksomheder i dag vælger også at være til stede på de mange forskellige medier.

Men mange virksomheder tager den – ja nemme vej – og er kun til stede online på de sider, hvor de selv føler sig mest trygge. Det betyder, at Instagram for nogle måske ikke ses som et særlig attraktivt medie at være til stede på. – Men det tror vi ikke på.

Mød kunden lige præcis der hvor de er

Med forskellige veludviklede og velovervejede annonceringer på Instagram kan enhver virksomhed nemlig møde deres nuværende kunder – og potentielle kunder – på det meget populære sociale medie.

Her møder man sine kunder, lige præcis der hvor de er. Instagram er en helt naturlig del af rigtig mange menneskers hverdag – både yngre og ældre. Selvfølgelig spiller alder en rolle, som det gør på alle sociale medier. Men man må virkelig ikke tro, at man ikke behøver være til stede på instagram, fordi man ikke tror, at kunden er der.

Vores sociale medier er altid lige ved hånden. Som en helt naturlig forlængelse af vores arme holder vi nemlig ret godt fast i alle de moderne smartphones.

En god og personlig relation

Med annonceringer på Instagram skaber man en anden form for god og personlig relation til kunden. Det er naturligvis noget, som mange virksomheder forsøger, og lige præcis det er en af de mange rigtig gode grunde til også at inddrage Instagram i den daglige annoncering på sociale medier.

Instagram kan noget, som andre medier ikke kan. Her handler det om det lækre visuelle udtryk og ikke så meget om det sproglige budskab. Derfor er der her rigtig store muligheder for virkelig at skille sig ud fra de mange andre konkurrenter.

Se også:
  RetNemt vinder stor måltidskasse-test