Bedøm artiklen

Hvis du driver en virksomhed, så har du helt sikkert oplevet perioder, hvor telefonen ringer på nogle upassende tidspunkter. Det kan være, at du sidder i et vigtigt møde, hvor du ikke har mulighed for at tage telefonen. Ekstern telefonpasning kan sørge for, at du aldrig nogensinde går glip af et telefonopkald igen.

Hvad er fordelene ved ekstern telefonpasning?

Der er en række fordele ved at have ekstern telefonpasning. Først og fremmest handler det om, at du kan vælge at fokusere 100 % på det, der betyder noget. En veldrevet virksomhed kræver, at du hele tiden er på mærkerne og koncentrerer dig om de projekter, der er aktuelle. Telefonen kan trods alt ringe på alle mulige tidspunkter – både belejlige og ubelejlige.

En ekstern telefonpasning er din garanti for, at du ikke mister en potentiel kunde, fordi du har travlt med noget andet. Det er ikke muligt at koncentrere sig om det hele på samme tid, hvorfor ekstern telefonpasning kan give dig muligheden for at udlicitere indgående opkald til kompetente og dygtige personer.

Det er en effektiv løsning

Ekstern telefonpasning er en effektiv løsning, fordi dig eller en af dine medarbejdere ikke skal sørge for at besvare alle indgående opkald. Hvis du ikke har en person ansat til at besvare samtlige opkald, vil det altid være en anden person, som har andre ansvarsområder, der skal gøre det. Det betyder, at den respektive person bliver stoppet i sit naturlige ansvarsområde for at besvare et opkald. Dette kan i høj grad være en faktor, der er medvirkende til at mindre effektiviteten.

Se også:
  Vigtige områder når man lige har opstartet virksomhed

Det professionelle aspekt

Når du vælger at henvende dig til et firma, der beskæftiger sig med ekstern telefonpasning, er du garanteret en professionel behandling af dine kunder. Du vil opleve, at telefon altid bliver besvaret på en høflig og professionel måde. Måden, hvorpå telefonen bliver besvareret på, afspejler din virksomhed.