Bedøm artiklen

Et misset opkald kan være dyrt. Er der en kunde der ringer, hvor du ikke tager telefonen, er der altid en risiko for, at kunden ringer til en anden udbyder i stedet. Det er derfor afgørende, at alle opkald bliver taget og at du får besvaret alle dine kunder.

Kom hurtigt i kontakt med kollegaer og kunder

Kommunikation er vigtigt. Det er afgørende i enhver virksomhed, at man hurtigt og let kan komme i kontakt med både kollegaer og kunder, hvis man fx er til møde uden for kontoret, er i bilen eller er ude hos en kunde. Derfor bør alle virksomheder investere i erhverv mobiltelefoni, så man altid er sikret at man hurtigt kan komme i forbindelse med hinanden, når der er brug for det.

For mange virksomheder er det også en fordel at medarbejderne kan tage simkortet ud og sætte det i en router eller computer for derved at få hurtig adgang til internettet.

Mobilt bredbånd er en fleksibel løsning

I mange virksomheder i dag flytter medarbejderne sig ofte rundt flere gange om ugen – eller måske endda på daglig basis. Det kan fx være, at man møder ind på kontoret, men senere skal ud til en kunde. Uanset hvad, har man stort set altid behov for at kunne tilgå internettet.

Mobilt bredbånd er en fleksibel måde at komme internettet på. Med mobilt bredbånd kræves der ingen kabler eller ledninger – kun et mobilt modem, som man nemt kan tage med sig over alt, uanset hvor man befinder sig, så man altid har mulighed for at gå på internettet. Det giver fleksibilitet når man er på farten.

Se også:
  Kommunikationskurser, der skaber værdi

Når I vælger at få erhvervstelefoni i jeres virksomhed, er en af de helt store fordele, at alle medarbejdernes telefoni bliver samlet ét sted, fremfor at hver medarbejder har hver sin udbyder. Det gør det i øvrigt også langt billigere.